Kupující je při převzetí zboží povinen si jej řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.
Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
při dopravě
nesprávným skladováním
špatným připojením zboží
špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.)
mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením
vnějšími vlivy
nesprávnou obsluhou
Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :
typ reklamovaného zboží
počet vadných kusů
číslo faktury, číslo dodacího listu
popis vady
požadavky resp. návrh řešení
Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno na adresu Identity technology s.r.o., Toruňská 327/1, Praha 8, 181 00
Identity technology s.r.o. je povinna nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace informovat kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.
Kliknutím na Přijmout cookies dáváte souhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenční, výkonnostní, marketingové). Cookies používáme pro lepší fungování našeho webu, měření jeho výkonnosti a cílení a personalizaci reklam. To jaké cookies budou uloženy, můžete svobodně rozhodnout pod tlačítkem Upravit nastavení. Prohlášení o cookies.
Využíváme soubory cookies a další technologie pro lepší uživatelský zážitek na webu. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.
Tyto cookies jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti webových stránek.
Preferenční cookies slouží pro zapamatování nastavení vašich preferencí pro příští návštěvu.
Výkonnostní cookies monitorují výkon celého webu.
Marketingové a reklamní cookies se využívají k měření a analýze webu.
REKLAMACE A VÝMĚNA
Kupující je při převzetí zboží povinen si jej řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.
Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu.
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :
Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno na adresu Identity technology s.r.o., Toruňská 327/1, Praha 8, 181 00
Identity technology s.r.o. je povinna nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace informovat kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.
Pro vyřízení reklamace, vrácení či výměny zboží využijte prosím náš reklamační formulář: Reklamační formulář PDF ke stažení.